7 Şubat 2013 Perşembe

Bobbi Brown BB Cream Broad Spectrum SPF 35


Kızılay YKM'de ürün incelerken gözüm Bobbi Brown'a takıldı. İnce yapılı, ağırlık yapmayacak ve doğal duracak bir fondöten arayışı içindeydim. Aklımdan BB krem almak geçmiyordu. Sanki sürünce geçip gidecek bir ürün gibi düşünüyordum BB kremleri. Fakat kesinlikle öyle değilmiş, deneyince anladım.



  

Uygulaması çok rahat, cilde sorunsuz oturuyor. Dağıtırken de sorun yaşamadım. Ben günlük kullandığım için parmağımla uyguluyorum ama tercihe göre fırça veya süngerle uygularsanız daha iyi bir sonuç elde edebilirsiniz tabi. Gün içinde pul pul bir görünüm yaratmıyor. Cildimde kuruluk yok fakat kuru ciltlerde de sorun çıkarmayacağını düşünüyorum. Yağlanmaya müsait ciltlerde 3-4 saat sonra pudraya veya yağ emici mendillere gerek olabilir zira ürün mat bir görünüm vaat etmiyor. Akne yapıp yapmaması ile ilgili bir şey söyleyemeyeceğim çünkü roaccutane tedavisi gördüm. Akne sorununuz varsa satın alırken sormanızı tavsiye ederim.


Yapısına gelecek olursak, bu noktada ilk kullanımda çok şaşırdığımı söyleyebilirim. Ürünün çok yoğun bir yapısı var. Fakat bu cilde dağıtırken zorlanacağınız anlamına gelmiyor. Çok az miktarda ürün bütün yüzünüze yetiyor. 

Kapatıcılığı orta düzeyde. Akneleriniz veya lekeleriniz varsa altına kapatıcı kullanmanızı öneririm. Diğer markaların (Garnier, Nivea vs.) kalıcılığının iyi olmadığını okumuştum. Bu ürünün kalıcılığı gün boyu sürüyor, bu konuda bir sıkıntı yaşamadım. 

Ciltte çok doğal bir görüntüsü var. Bunu kullandığım günlerde arkadaşlarım cildime bir şey sürüp sürmediğim farkına varamıyor :) "Cildin çok güzel görünüyor ne yaptın? Bir şey de sürmemişsin halbuki." tarzı yorumlarla karşılaştım. 

En sevdiğim özelliklerinden biri de SPF 35 koruma içermesi. Güneş koruması sadece yazın değil kışın da gerekli olduğundan bu derdi kafamdan silmiş oldu bu ürün.

Kısacası doğal görünüm arayan, ciltte ağırlık yapmayan, kalıcılığı gün boyu süren bir ürün arıyorsanız doğru adrestesiniz derim. 

Fiyatı 115 TL.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder