25 Şubat 2011 Cuma

Watsons Alışverişi


Dün Watsons'a gittim. Cilt ve saç bakım ürünlerimi değiştirmek istiyordum. Normalde Garnier'in yüz temizleme jelini, Oriflame'in pure nature hazelnut & goji berry extract yüz kremini, Bioblas şampuan (saç dökülme sorunum yok, saçıma uyumluydu fakat sıkıldım artık aynı üründen), Panthene yeşil kapaklı saç kremi kullanıyordum. Saç kremimden çok memnundum fakat yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum, sıkıldım yani aynı üründen.  Ayrıca John Frieda'nın saç kremini kullanmayı çok istiyordum. Watsonsta Olay ürünlerini önerdiler bana. Anlattıklarına göre oldukça iyiymiş ama benim cildimle olan dostluğunu kullandıkça göreceğim tabiki :) Bir de Pastel'in kütikül yumuşatıcısını aldım. Manikür yapmada pek becerikli olmadığımdan bunda şansımı deneyeceğim. 
Sonuç olarak Down Under Natural's şampuan, Olay Gentle Cleansers, John Frieda Düzleştirici Etkili Günlük bakım Kremi, Olay Active Hydrating Yüz Kremi, Pastel Nail Cuticle Softener Pen aldım. Kullandıkça bloğumda yorumlarımı bulabilirsiniz :)

Bugünde The Body Shop'a gittim ve Carrefour'dan birşeyler aldım. Onlarıda en kısa zamanda resimleyip sizlerle paylaşacağım.

Kendinize çok iyi bakın!
Görüşürüz,
xoxo

2 yorum:

  1. down under naturalsın bu şampuanı çok güzel ama özellikle saç kremi harika,onu da öneririm:)

    YanıtlaSil
  2. Deneyeceğim, merak ediyorum onu da gerçekten :) Bu alışveriş sırasında da John Frieda ile ikisinin arasında kalmıştım :)

    YanıtlaSil