28 Şubat 2011 Pazartesi

Şubatın Son Alışverişi

Geçen hafta Lauren Lukel'in bir videosunu izledikten sonra "neden benim paint potum yok?" dedim ve gidip M.A.C'ten bir tane aldım. Alırken elime sürdüğümde ıslak mendille bile çıkmadığını görünce tamam dedim aradığım bu! Çünkü benim göz kapaklarımda far durmuyor. En kaliteli far bile bir çizgi oluşturup gün boyu görüntümü bozuyor. Yağlı bir cildim yok fakat zannediyorum ki göz yapımdan kaynaklanıyor. 



Umuyorum ki bu ürün derdime çare olacak :) Fiyatı 42 TL.

Bunu aldıktan sonra The Body Shop ve Carrefour'a uğradım. Oradan da şunları almış bulundum:


İlki Maybelline Watershine Gloss. Bunun rengine tam anlamıyla bayıldım! Açık tenli olduğum için de çok doğal duracağını düşünüyorum. Bendeki rengi 420 Apricot Freeze.


Yine Maybelline'in tekli göz farı 710 Blazing Brown'u aldım. Sarışın olduğum için kahve tonlarında makyaj yapmayı seviyorum.

The Body Shop'a asıl olarak uzun süre bozulmadan kalabilen bir far almak için gittim. Farlar gözlerimle pek dost değil biliyorsunuz... Bana bu farı önerdiler. Özelliği fırında pişirilmesiymiş yanlış hazırlamıyorsam. 8 saate kadar bozulmadan kalıyormuş. Oradaki bayanın gözlerinde de yeşili vardı. Hiç bozulmamıştı, gayet düzgün görünüyordu. Bakalım benim gözlerimde ne durumda olacak.

Ve şu şirin lip balmı da almadan geçemedim :) Frambuazlının kokusuna bayıldım!


The Body Shop indirimde değildi. Gri - Siyah far 27,90 TL, Lip balm 8,90 TL.

Ürünleri kullandıkça yorumlarımı bloğumda bulabilirsiniz! xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder