2 Mart 2011 Çarşamba

Bu Ayın Avonları

Her ay mutlaka kataloğa bakıp alacak birşeyler buluyorum. Avon'dan genelde ruj, oje, far gibi makyaj malzemeleri alıyorum. Duş jeli, el kremi, dudak balmı alacağım zaman Oriflame'e yöneliyorum. Bence Oriflame bakım ürünlerinde açık ara farkla önde. Özellikle el ve vücut kremlerini çok başarılı buluyorum.

Bu ay Avon'dan üç parça ürün aldım. Şubat ayı siparişlerim bunlar ama tembellik ettim biraz...


Avon Foot Works Ayak Tabanı İçin Koruyucu: Yüksek topuklularla gün boyu oradan oraya gezmek oldukça yorucu biliyorsunuz. Avon'un Şubat kataloğunda da bu ürün indirimdeydi, 9,5 TL diye hatırlıyorum. Umarım aradığım rahatlığı bulabilirm.

Avon Profesyonel Tırnak Cilası: Bende bunların 3-4 rengi daha var. Sürümünden, verdiği renkten çok memnunum. Star renginide bu ay hazır indirimdeyken aldım. 5 TL.

Avon Glimmersticks Eye Liner: Ne zamandır bunu denemek istiyordum. Kullananlar çok memnunmuş. Aldığım renk Onxy ve indirimli fiyatı 8,90 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder