11 Mart 2011 Cuma

Avonlarım Geldii!

Ben vazgeçemiyorum bu Avon'dan :) Her zaman katalogtan alınacak birşeyler buluyorum. Hatta birdahaki katalogtan alcaklarıma bile karar verdim! Biri beni durdursuuun! :) 


Emilla Madalyon Şeklinde Kolye: Ben bir kolyenin açılıp kapanmasına bayılıyorum :) Buldum mu hiç kaçırmıyorum! Var böyle bende daha :) Süslemeleri, şekli çok hoşuma gitti. Nisan kataloğunda 16 TLye bulabilirsiniz.



Ultra Colour Rich Lipstick - Country Rose: Pembemsi kırmızı, hoş bir renk. Sürümü gayet kolay. Zaten birçoğunuz kullanmışsınızdır bu rujlardan :) Mart kataloğunda 9,40 TLye bulabilirsiniz.



Jillian Dempsey for Avon Professional Multi Pencil - Twice The Spice:
Bu çok amaçlı makyaj kaleminin pembe kısmını ruj ve allık; diğer kısmını ise göz farı olarak kullanabiliyosunuz. Yapısı sert değil, sürümü kolay ve rengini çok iyi veriyor. Çok kullanışlı bir ürün bence. İyiki almışım. Bu ürünü Avon indirim kataloğundan çok güzel bir indirimle aldım. 17,50 TLden 7 TLye düşmüş. Bence siz de kaçırmayın!





Görüşürüz,
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder