11 Mart 2011 Cuma

Olay Active Hydrating Nemlendirici Jel


25 Şubattan beri kullanıyorum tık tık. Karma - yağlı ciltler için olanını kullanıyorum. Normalde karma bir cildim var ve bu sıralar cildim oldukça hassas olduğundan önce tereddüt ettim ama kullandıktan sonra çok memnun kaldım. Bu ürün silvilcelenme vs yapmadı bende. Aksine çok rahatlattı cildimi.


 %100 parfümsüz, renksiz, yağsız bir jel ve cilt tarafından kolayca emiliyor. Sabah sürüyorsunuz ve gün boyu kuruma derdi yaşamıyorsunuz. Nemini almış sağlıklı bir cilde sahip oluyorsunuz.


Kutusunda, cildin daha pürüzsüz görünmesine destek olduğunu yazmışlar ama gözle görülür bi etkisini farketmedim ben. Nemlendirme, hassas cilde uyumluluk bakımından çok güzel bir ürün. Fiyatı da çok uygun üstelik. 12-13 TL gibi bir fiyata piyasada bulabilirsiniz. Bir de geçenlerde gördüm, Olay Gentle Cleansers ile bu jel bir kutunun içinde kampanyayla satışa sunulmuş. Daha uygun bir fiyata iki ürünü de alabilirsiniz kampanya henüz bitmediyse. Ben ikisinide kullanıyorum ve çok memnunum. Hassas cildi olanlara da tavsiye edebilirim rahatlıkla.

*Cilde makyaj yapmadan önce bu jelle cildinizi hem güzelce nemlendirip hem de makyaja hazırlayabilirsiniz.

 

3 yorum:

  1. merhaba, burada bahsettiğiniz ürün şu ürün mü? jel olan?

    http://www.hepsiburada.com/Liste/olay-active-hydrating-nemlendirici-gunluk-hidrojel-50-ml/productDetails.aspx?productId=sgolbcb9b037cf17&categoryId=32010930

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede sivilce yaptı aksine napmalıyım ?

      Sil
  2. kullanmamak lazım sıvılce yabdıysa bencede guzel urun bu

    YanıtlaSil