22 Mart 2011 Salı

Artdeco Eyeshadow Base

Göz kapaklarımda durmayan makyajımdan şikayetim M.A.C Paint Pot'la da son bulmadı. Bende tekrar bir arayışa girdim ve bu defa Artdeco'nun far bazını aldım. 


M.A.C'te uğradığım hayal kırıklığından sonra beklentim üst düzeyde değildi. Fakat bu ürün istediğim herşeyi bana sundu diyebilirim. Bazı, makyajımı yapmadan önce göz kapağıma uygulayıp 10-15 sn gözkapaklarımı kapatıp bekliyorum. (Bunu yapmamın sebebi bazın göz kapağımda sabitlenmesini sağlamak. Yoksa yine aralara dolabilir far.) Sonra istediğim farı ve eyeliner'ı uygulayıp çıkıyorum. Sonuç: Akşama kadar bozulmadan kalan bir göz makyajı. Hayır abartmıyorum benim gözümde bile bozulmadan kalıyorsa eminim bu konuda benim kadar sorunu olmayan birini çok daha fazla memnun edecektir. 



Ürün 5ml ve fiyatı 20,75 TL. Boyner Artdeco standlarında bulabilirsiniz. Açıkçası M.A.C'e 42 TL verdikten ve memnun kalmadıktan sonra bu bana gayet uygun geldi. Fiyat/performans oranı oldukça iyi.   


*Dipnot: Uzun zamandır yazamıyorum çünkü bloğumu açamıyordum bloglara yapılan engellemeden dolayı. Tekrar buradayım nihayet :) xoxo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder