5 Mart 2011 Cumartesi

Yeni Cicilerim!

Flormar'ın oje kurutucu spreyini almayı çok istiyordum. Oldukça büyük sprey çok uygun bir fiyata satılıyor piyasada. Onu alırken başka ürünlerede bakmamazlık yapmam tabikide :)


Ürünleri aldığım yerde kampanya vardı. 3 kozmetik ürünü alana Flormar makyaj çantası hediyeymiş. Kaçar mı? :)

Flormar Finishing Spray: Dediğim gibi almak istediğim asıl ürün bu spreydi. 400 ml'lik oldukça büyük bir sprey. Uzun süre gider. Kutunun üzerinde "Çabuk kurumaya yardımcı olur, leke bırakmaz, zaman kazandırır. İçeriğindeki E vitamini, fıstık ve limon yağları tırnakları ve ölü deriyi yapılandırır." diyor. Ojeyi sürdükten sonra 1 dk bekleyip öyle tırnakların üzerine püskürtmek gerekiyormuş. Güzel bir kurtarıcıya benziyor değil mi? :) Fiyatı ise sadece 8,90 TL!

Dove Onarıcı Terapi Serisi: Dove bu serinin deneme boyunu çıkarmış. "Fiber Aktiflerle geliştirilen Yeni Dove Onarıcı Terapi Serisi saçınızı kalbinden onarır" yazıyor üzerinde. Saç içten dışa onarılıyormuş. Bu seriyi denemekte kararsız olanlar için güzel bir paket. İçinde, 50 ml şampuan, 50 ml saç kremi ve 30 ml saç bakım maskesi var.  Fiyatı da 2-3 TL civarıydı.


Gülşah Süngerli Aseton: Bu asetonlar çok dikkatimi çekiyordu fakat performansından oldukça şüpheliydim. Aslında hiç de düşündüğüm gibi değilmiş! Eve geldiğim gibi denedim ve çok beğendim. Parmağı süngerin içinde döndürüyorsunuz sadece. Çok pratik. Üzerinde yazdığına göre nemlendirici etkisi ile tırnakları bir film tabakası ile kaplayıp, koruyup kırılmasını önlüyormuş. Kullandıktan sonra tırnaklarda hoş, temiz bir koku oluyor. Fakat dikkat edin direk koklamayın. Çünkü normal asetondan çok daha keskin ve ağır bir kokusu var. Fiyat/performans oranı çok iyi. Artık aseton olarak bunu kullanacağım :) Tavsiye ederim.



Flormar'ın 417, 344 ve 418 numarasını aldım. Gri, krem ve soluk mor. Renkler çok güzel değil mi? Bunlar daha önce yoktu veya gözüme çarpmamıştı sanırım. Görünce hemen aldım. Bir de Golden Rose'un 110 numarasını aldım. Rengi çikolata gibi :)


Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara: Bu maskarayı satıcının ısrarı üzerine aldım diyebilirim. Daha önce Golden Rose'un maskarasını kullanmamıştım hiç. Dediğine göre L'oreal'in maskarası ile çok benzermiş. Hatta performans olarak aynıymış. Bir deneyeyim dedim.

 

Flormar 5'li Göz Farı Paleti: Kahve tonlarına aşığım. Bunun renk uyumuda hoşuma gitti. Baharda ne güzel olur değil mi? :) 




İşte bu da hediyem :) Flormar'ın şirin bir makyaj çantası. Çantada taşımak için ideal bir boy. Beğendim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder