9 Mart 2011 Çarşamba

Mart Ayı Oriflame Alışverişi

Merhaba! Ben bir senedir Oriflame danışmanıyım ve bu bir sene içinde oldukça ürün edindim bu markadan. Bilen bilir, kataloğa bakıp birkaç ürün aldıktan sonra adeta bağımlılık yapıyor. Doğrudan satış yapan bir marka olduğu için fiyatları çok çok uygun, ürünlerinin kalitesi de piyasadaki birçok markadan oldukça iyi. Bu ay da tabiki birkaç şey aldım :)



Öncelikle size şu güzel pembe çantadan bahsetmek istiyorum. Bu kadar büyük geleceğini tahmin etmemiştim. Gerçi katalogta ölçüleri 26 x 6 x 15,7 cm olarak yazılmıştı ama görünce küçük bir şok-mutluluk hali yaşadım yinede :) 



Çantanın içinde üç gözü var. İkisinin içi görülebiliyor ve bu üç gözü dilerseniz çıtçıtlarından ayırıp tek başına da kullanabiliyorsunuz. Yanınızda götüreceğiniz ürün çokluğuna göre ayarlama yapmanıza fırsat tanıyor. Tatile, geziye giderken rahatlıkla kullanabileceğiniz bir çanta bu. Resimde gördüğünüz gibi 200 mllik duş jeli bile yanında küçük kalıyor. Ben çok beğendim. Fiyatıda çok güzel. Oriflame Mart kataloğundan 50 TLlik alışveriş yapın ve bu çantaya 19,90 TL gibi küçük bir fiyatla sahip olun!



Katalogta 8,90 TLye ruj fırçası görüp de almamazlık yapmadım tabikide. Bu fırça tam çantaya at-çık tarzında. Rahatlıkla gün içinde kullanabilirsiniz. 



Fırçanın kapağını çıkartıp arkasına takıyorsunuz ve uzun bir ruj fırçası elde ediyorsunuz. Katalogta kapatıcı fırçası olarak da kullanabileceğiniz belirtilmiş. 




Gördüğünüz gibi kapatıcı fırçası olarak kullanmak için uygun bir fırça yapısı var. Fırçamızı kapattığımızda ise aşağıdaki gibi 10,5 cmlik ufak hale geliyor. Çok kullanışlı değil mi?



Fırçalardan bahsetmişken bir de bu göz farı aplikatörlerini aldım. Maksat bulunsun. Şeffaf bir pakette geliyor. İçinde dört adet çifr taraflı aplikatör var.



Aplikatörlerin bir ucu geniş diğer ucu daha dar. Yapacağınız göz makyajınıza göre farklı şekilde kullanılabilir.



Aldığım iki el sabununun fiyatları da çok uygundu. Bir alan yedek şişe bedava diye bir kampanyadan aldım. Kokusu çok güzel. Hem yumuşatıyor hem de güzel temizliyor. 



Son olarak Milk&Honey serisinin duş jelini aldım. İndirim sayfasında 12,90 TLden 5,90 TLye düşmüştü. Bu seride organik süt ve bal özleri kullanılıyor. Cilde hoş bir koku ve yumuşaklık sağlıyor. Hiç denememişseniz şiddetle tavsiye ediyorum bu seriyi!



Aldığım ürünlerin hepsinden memnun kaldım. Eğer Oriflame Satış Danışmanı olmak isterseniz benimle iletişime geçin!

Balıklarımı beslemeyi ihmal etmeyin :)
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder