12 Haziran 2011 Pazar

Aknelere Karşı Çay Ağacı Yağı

Herkese merhaba! 
Piyasada akneleri geçirme amaçlı bir çok ürün mevcut. Kullandığım ürünlerin çoğu hayal kırıklığı oldu. Sabunlar, kremler, serumlar... İlaç tedavisine yöneldim bende. Uzun ve oldukça sıkıntılı bir dönemdi benim için ama neyse ki şu anda arada çıkan akneler dışında büyük bir sıkıntım yok. Bugün işte o arada sırada çıkan aknelerimin daha hızlı geçmesini sağlayan yağ ile tanıştırmak istiyorum sizi. Bir kısmınız biliyordur elbette. Çay ağacı yağı! The Body Shop'ta ve Oriflame'de rastladım ben bu yağa. Oriflame'den uygun bir fiyata deneme amaçlı aldım. 

Cam şişe içersinde 10 ml lik bir ürün bu. İçerisinde çay ağacı yağının yanı sıra biberiye özü de bulunmakta. Oriflame ürünü şu şekilde tanıtıyor:

Yoğun organik çay ağacı yağı ciltteki kızarıklıkları hafifletir. İçeriğindeki biberiye yağı ten rengine homojen bir görünüm kazandırmaya destek olur. Temiz cilde leke ilk belirdiği andan itibaren doğrudan uygulayınız. 10  ml.
Ben yarısına kadar kullandım ürünün. Gerçekten kızarıklıkları hafifletiyor. Aknenin büyüklüğüne göre değişiyor bu tabi ki. Bazı çok inatçı ve büyük olanlara daha az etki ediyor ama ufakların pek şansı olmuyor :) Arada sırada çıkan sivilcelere karşı bir silahınız olsun istiyorsanız bence Oriflame Pure Nature Organik Çay ağacı Yağı ve Biberiye Özlü Arındırıcı Yağ denemeye değer bir ürün. Ben oldukça memnun kaldım. Ürünü kulak pamuğuna damlatıp öyle kullanıyorum. Günde 2-3 defa kullanmak işimi görüyor. Bir kaç güne zaten dikkatten kaçacak kadar ufalıyor akne... Aynı serinin yüz yıkama jeli, lekelere karşı bakımı ve kapatıcısı da mevcut. Onları kullanmadım, umarım kullanma ihtiyacım da olmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder