3 Haziran 2011 Cuma

Benefit Some Kind-A Gorgeous ve Hello Flawless!

Merhaba!
Bu haftasonu fondöten ve pudra ihtiyacım için Sephora'ya gitmiştim. Bare Minerals Original Spf 15 Foundation arıyordum ama malesef oradaki görevliler daha önce markanın ismini bile duymadıklarını söylediler. Tekin Acar'daki çalışanlar da bunu söylemişti. Sanırım bulamayacağım :( 
Bende onu bulamayınca alternatif olarak Benefit'in primer, fondöten ve pudrasını denedim. Üçündende çok memnun kaldım. Fondöten ve pudrayı alıp çıktım. 


Some Kind-A Gorgeous Fondöten'in kapatıcılığı oldukça iyi. Gözeneklerin görünümünü iyi derecede hafifletiyor ama kesinlikle tıkamıyor. Karma ve yağlı ciltler için ideal diyebilirim çünkü yağ içermeyen bir krem fondöten bu. 


Cildi pürüzsüzleştiriyor ve kalıcılığı çok iyi. Saatler süren alışveriş ve yoldan sonra cildim hala porselen gibiydi. Evet porselen! Uzun süredir Oriflame'in fondötenini (bunun için ayrı bir post hazırlayacağım) kullandıktan sonra bu görüntüyü gerçekten ve gerçekten çok özlemişim. 


 Gördüğünüz gibi ambalajın altında kendi süngeri mevcut. Bununla rahat uygulamalar yapabilirsiniz. 


Yazın kullanmak istediğinizde her ihtimale karşı üstüne pudra geçmekte fayda var. Bendeki en açık rengi, Lite. Ürün 9,5 g Net wt. 0,34 oz. Fiyatı 79 TL. 
Sıra geldi pudrama :) Bu pudra spf 15 içeriyor. Hem güzellik hem sağlık. Ne güzel ne güzel... Bendeki rengi shell. Cildime çok iyi uyum sağladı.


Bu ürünü rahatlıkla tek başına da kullanabilirsiniz. Ürünün içinde bir adet fırçası ve süngeri var. Fırça kullanırsanız daha doğal bir bitirişi var. Eğer sünger kullanırsanız kapatıcılığını artırmış olursunuz. Parlamanın önüne bu şekilde daha iyi geçebilirsiniz. 


Henüz el değmedi gördüğünüz üzere :) Paketleri duruyor :) Ürün 7 g Net wt. 0,25 oz. Fiyatı 86 TL.

  
Ambalajları çok şeker öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder