5 Haziran 2011 Pazar

Avon Magix Transparan Fondöten

Bu fondöten o kadar berbat kokuyor ki... Bir defa bile kullanamadım kokusundan. Bozuk mu acaba dedim ama değilmiş. Kokusundan dolayı kullanamayan çok kişi var. Hatta bence kullananlara şaşmak lazım. Nasıl oluyor da böyle bir kokuya dayanabiliyorlar diye. Biraz parfüm katsalarmış bari. Nasıl tarif edeceğimi de bilmiyorum. Böyle acayip, yüzünüze sürdüğünüz anda birkaç saniye bile tahammül edemediğiniz, hemen yüzünüzden çıkartmak isteyeceğiniz kadar kötü bir koku bu! Yüzüme sürdüğümde ağırlık hissi verdi ayrıca. Yani benden 10 üzerinden koca bir 0 aldı. Yüzüme sürebilsem belki beğeneceğim ama süremiyorum işte. Kadife gibi bir yumuşaklık ve kayganlık veriyor cilde ama kokuya dayanabilene tabiki... Gözeneklerin görünümünü azalttığını yazmışlar fakat ben öyle bir etkiyle karşılaşmadım. Hem baz olarak hem de tek başına kullanılabiliyormuş. Bir de SPF 20 koruması içeriyor. Belki resimlerini görmek isteyen olur diye resimledim. Avon'a geri gönderdim bile... 


Gördüğünüz gibi renk vermiyor. Fiyatı 34,80 TL.

1 yorum:

  1. bu ürünü çok merak ediyordum,iyi ki almamışım:D

    YanıtlaSil