3 Haziran 2011 Cuma

Kullandığım Rimeller

Kullandığım çok fazla rimelim yok aslında. Bittikçe alıyorum genelde. Kuruyorlar çünkü aldığıma değmiyor. Şimdi gelelim kullandığım rimellere :)


En üstteki Oriflame Power Curl Mascara. Bunu kullanmayı çok seviyorum ben. Hemde 5 TL'ye gelen bir paketin içindeydi bu :) Oriflame danışmanı olmanın böyle güzel yanları var ^^ Özelliklerine gelince...


Gördüğünüz gibi fırça kıllarının bir kısmı uzun bir kısmı kısa. Kısalar uzunluk verirken uzun taraf dolgunluk ve kıvrım veriyor. Ürün tanıtımında %90 daha kıvrımlı kirpikler kazandırdığı söyleniyor. Yüzdesini bilemem ama işini güzel yaptığı kesin :) Benim kısacık minicik kirpiklerimi bile şekle sokuyor helal olsun :) Uzun zamandır kullanıyorum ve henüz bir kuruma da yapmadı. 


Sıradaki rimelim Oriflame Wonder Lash Waterproof Mascara. Bunu da yazın bir paketle almıştım Oriflame'den :) Bana gelişi 1 TL bile değildir belki. Şaka gibi değil mi :D Bunu genelde yazın denize girerken kullanıyorum. Akma falan olmuyor tabikide :) Kirpikleri uzatıyor ve tek tek ayırıyor. Bunun fırçası da uzunlu kısalı. Daha anlaşılır olması için bunu çektim,


Fırçası kıllardan oluşmuyor. Kullanımı rahat. Dipteki ince kirpiklerin hepsini kavramıyor ama tatmin edici bir görünüm veriyor kirpiklere. Yazdan beri kurumadı bu maskara da. Çok memnunum.
Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara beni çok çok şaşırtan bir maskara! Satıcının ısrarı ile almıştım, pek ümitli değildim. En azından biraz uzatır biraz belirginleştirir diyordum ama beklentimin çok çok üstünde bir maskara bu. Öncelikle fırça yapısı çok iyi. En dipteki ufak kirpikleri bile kavrayıp, uzatıp, dolgunlaştırıyor. Hele ki birkaç kat sürdüğünüzde sonuç bir harika! Bitse tekrar tekrar alırım çok güzel bir maskara bu! Fiyatı 10-15 TL civarında. 


Fırçası en dibe kadar ufalarak gidiyor. Bu sayede bütün kirpiklerinizi kavrıyor, tek tek ayırıp uzunluk ve dolgunluk sağlıyor. Daha ne olsun?


Sonuncusu da Avon Super Curlacious Mascara. Bu rimeli övsem mi ne yapsam bilemiyorum. Alalı 2 ay bile olmadı ama hemen kuruma yaptı. Daha kullanabilceğimi sanmıyorum. Eğimli bir fırçası var ve vaad ettiği kıvırmayı yerine getiriyor. Kirpikleri ayırıyor ve doğal, kıvrık bir görünüm veriyor. Dediğim gibi tek kötü yanı çabuk kuruma yapması. Ben Avon'un rimellerinde bunu hep yaşıyorum. Fakat uygun fiyatlı olduklarından ve black/brown rengi kirpiklerime tam uyum sağladığından elimdeki bittikçe yeni bir tane alıyorum. Resimdeki de black/brown rengi. 
Daha Clinique High Impact Mascaram var ama onu henüz kullanmadığım için ekleyemedim bunların arasına. Onu da kullandıktan sonra ayrıntılı bir Clinique postu hazırlayacağım :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder