3 Haziran 2011 Cuma

Avon True Colour Eyeshadow Quad - Pink Sands - Denim Blues



Bu farların pigmentasyonları çok iyi. Renk vermede hiçbir sorun olmuyor. Uzun süredir kullanıyorum. Tek şikayetim kalıcılığı ve dayanıklılığı. Gerçi ben bunu her farda yaşıyorum. Far bazı ile kullanıldığında gün içinde sıkıntı çekmiyorum, çizgi halinde gözde birikme olmuyor kesinlikle bu şekilde. Tabi bunda kullandığınız bazın kalitesi ve özelliğide çok önemli. Gözdüğünüz gibi aynası ve sünger uçlu aplikatörü bulunuyor. Sünger kullanmayı tercih etmezseniz kendi fırçanızla da kullanabilirsiniz rahatlıkla. Toz toz olmuyor fırça değdiğinde. 


Bu pembeliyi maviden önce almıştım. Pink Sands ismiyle katalogta bulabilirsiniz. İçindeki dört rengi de çok seviyorum ben. Birbirleriyle de çok uyumlu bu tonlar. Karıştırarak kullanabilirsiniz.  



Bunu da yazın çok beğenerek almıştım. Denim Blues olarak katalogta yer alıyor. Avon sürekli yenileri çıkartıyor. Hepsi de çok güzel renkler. Elimdeki farları biraz eritebilsem çok güzel olacak :) Yenilere yer açmam gerekiyor almadan önce :)


Fiyatları 26 TL, sık sık indirime giriyor. Uygun fiyata far arayanlar kaçırmasın derim :) Birbirinden güzel renkleri mevcut. Hatta Avon danışmanı olmak isterseniz iletişime geçin benimle :)
 benimmakyajnotlarim@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder