5 Haziran 2011 Pazar

Oriflame Very Me Smoothie Foundation

Yoğurt ve meyve özleri içeren besleyici fondöten. Pürüzsüz ve doğal görünen bir makyaj uygulaması sağlar. 30  ml.

Bu ay Oriflame'den aldım bu fondöteni. Rengi Ivory. Yazın hafif bronzlaştığımda kullanmak için aldım. Orta kapatıcılığı olan, cilde rahatsızlık hissi vermeyen, kolay sabitlenen ve çabuk yağlanan ciltlere uyumlu bir fondöten bu. Yaz oldu mu cildim çok sık yağlanıyor. O yüzden parlamayı kontrol altına almam gerekiyor. Bu fondöten işimi görür umarım :) Ten rengimin biraz koyusunu aldım ki yazın kullanabileyim... Genel olarak beğendim. Fiyatı da çok uygun. 


2 yorum:

  1. Canım merhaba ben bir süredir blgonu takip edyrm paylaştığın şeylerde hoş fakat sormak istediğim bişey var bu fondoten için tonu ıvory yazın bronzlaşıcağım için bu tonu aldım demişsin yani ıvory sana koyu olduğu için mi cazip geldi yoksa açık olduğu için mi? ben beyaz tenlym ve ıvory kullanyrm oriflame ürünlerini kullandğn için bilirsn fondotenlerde light ıvorynin bi açığı porcelain ben o tonu kullanırsam aşırı mı ruh gibi olurum yardımcı olursan sevinirim şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Hala oriflamede satiliyor mu

    YanıtlaSil