3 Haziran 2011 Cuma

Oriflame Beauty Power Shine Lip Gloss

Oriflame Beauty Power Shine Ruj'ları şuradaki yazımda tanıtmıştım size. Şimdi tanıtacaklarım ise aynı ürün gloss versiyonu diyebiliriz. Renklerini çok beğendim hatta seçmekte baya bi' zorlandım. Son anda bu ikisine karar verdim ve almış bulundum :)
Soft Coral ve Soft Pink renklerini görüyorsunuz. Sürdüğünüzde yapışma hissi vermeyen, dudaklarda kaba bir görüntü yaratmayan glosslar bunlar. Aplikatörünü de özellikle çok beğendim. İnce bir yapısı olduğundan glossu fazla almıyor ve dudağa sürdüğünüzde hoş ve parlak görüntü oluşturuyor. Uzaktan bakınca "glossum ben" diye bağırmıyor anlayacağınız. Elbette daha koyu renklerinde belli olacaktır ama benim aldığım iki renk bu bakımdan güzel.



İsminden de anlaşılacağı gibi parlak bir görüntüsü var. Fakat sakın kataloğa bakıp aldanmayın derim :) Çünkü orada çok abartılmış. Evet parlak bir görüntüsü var fakat göze hoş geliyor. Yalnız kalıcılığı normal düzeyde. Zaten yüksek kalıcılık vaat edilmiyor. Kokusu da rujların aynısı. Rahatsız edici olmayan hafif bir kokusu var :)



16,90 TL, sık sık indirime giriyor. Fiyat/performans oranı çok iyi. Tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder