5 Haziran 2011 Pazar

Avon Smooth Minerals Lip Tint - Smooth Berry

Avon Smooth Minerals Lip Tint'ten memnun kaldım. Uzun zamandır alıp memnun kaldığım nadir Avon ürünlerinden biri. Bu yüzden artık uzun bir süre Avon'dan sipariş vermeyi düşünmüyorum. Ayak peelingini bile beğenmedim. Onun içinde bir post hazırlayacağım.
İşaret parmağım kadar uzunluğu olan ve oldukça ince bir ürün bu.  Aman içinde ne kadar ürün var diye sonuna kadar açmayın geri gitmeyebilir. Parmağınızla da ittirmeye çalışırken bir kısmını parçalarsınız, tıpkı benim gibi (: ben size söyleyeyim oldukça fazla ürün var :)
Dudakları nemlendirmesini beğendim fakat çok kuru olanları tatmin etmeyebilir zira ben kuruma problemi yaşamıyorum pek. Kaba bir duruşu yok. Ruj gibide değil zaten. Daha yumuşak ve doğal duruyor. Parıltılar var içinde fakat dudakta pek belli olmuyor zaten. Rengi Smooth Berry. Genel olarak beğendim. Hafif makyajla güzel oluyor. Ruj gibi değil ama renk katıyor dudağa... Fiyatını tam hatırlamıyorum 8-10 TL civarındaydı indirimli hali...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder