3 Haziran 2011 Cuma

Giordani Gold Büyülü Toplar

Oriflame'in çok sevdiğim, beğenerek kullandığım bronzerı. Bununla tanışmam bu yaz oldu ve kendisine vuruldum, o gün bu gündür elimden düşmez :) Oldukça kalıcı bu ürünü ben allık olarak kullanıyorum. 
Büyülü toplar, güneşin öpücüğünü teninize taşıyacak çekici renkleri birlikte sunuyor. Işığı yansıtan mikronize pigmentler, teninize ışıltılı bir görünüm kazandıracak. Yüz ve göz kapaklarınıza bronzlaştırıcı veya allık gibi kullanabilirsiniz. 25 g.
Birkaç defa göz kapaklarıma da sürdüm. Sonuçtan memnun kaldım. Doğal bir rengi var. Fakat üstteki resimde göründüğü kadar çok top beklemeyin :) 



Bi' gün makyaj yaparken bu bronzer elinden düşmüş, toplar etrafa saçılmıştı. Yere düşenleri yüzüme süremeyeceğim için atmak zorunda kalmıştım :( Yaklaşık 4-5 top eksik yani resimde. 
Bu ürünü şu anda değişmiş bir formda kataloglarda bulabilrsiniz. Ürün aynı fakat içeriğine mika ve silika mineralleri eklenmiş. Fiyatı 44,90 TL. Yeni çıkan formu daha ışıltılı diye düşünüyorum. Denemek lazım onuda, bunu biraz eritince :) Elimdeki bu renk Natural Radiance. Natural Bronze rengi de var, bunda pembe olan toplar onda sarı. Aradaki tek fark bu. O rengini kullanmayı da çok istiyorum gerçekten... Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum :)
Giordani Gold serisini bu aralar yeniliyor Oriflame. Logosunu değiştirdiler biraz. Ürünlerde de yenileme yapıyorlar. Yeni ürünlerini alıp denemek için sabırsızlanıyorum. Bu serinin farlarını da severek kullanıyorum. Onların da postunu hazırlayacağım en kısa zamanda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder