5 Haziran 2011 Pazar

Avon Anew Beauty Smoothing Eye Liner

Bu kalemi seviyorum :) Kendisi oldukça yumuşak yapılı, rahat sürümü olan ve kısa sürede kendini sabitleyen bir eye liner. Kesinlikle akma yapmıyor. Avon'un dediği gibi gerçekten pürüzsüz bir uygulaması var. Bloklara baktığımda genel olarak bi' çok kişi memnun Avon'un göz kalemlerinden. Açıkçası bende çok memnun kaldım. Bundan birkaç sene önce bu kadar iyi değildi. Çabuk akma yapan ve bir çok kişinin gözlerini yakan kalemleri vardı. Birkaç yılda dahada gelirştirdi kendini Avon


Gördüğünüz gibi kalemin arkasında sünger başlığı var. Bununla kalemi uyguladıktan sonra dağıtabilirsiz. Ben böyle dağıtma işlerinde pek becerikli değilim. O yüzden sürüp çıkıyorum :)


Bendeki rengi siyah ama kahverengi, beyaz ve grisi de var. Gerçi bu aralar kataloga beyazı ve griyi koymuyorlar. Fiyatı 19 TL, sık sık indirime giriyor. Fiyat / performans oranı çok iyi. Tavsiye ediyorum.

3 yorum:

  1. bundan ben de kullanıyorum, hatta bu aralar kullandığım tek göz kalemi. ve son derece başarılı. akma, bulaşma vs kesinlikle yapmıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bendede bu kalemden var da kalem ucu nasıl buyutuluyor küçücük oldu nasıl açılacağını bilmiyorum

    YanıtlaSil
  3. Bendede bu kalemden var da kalem ucu nasıl buyutuluyor küçücük oldu nasıl açılacağını bilmiyorum

    YanıtlaSil