3 Haziran 2011 Cuma

Clinique Pretty In Pinks & Plums Makyaj Paleti

Bugün, aldığım Clinique paketindeki makyaj paletini ve kalemini tanıtmak istiyorum. Makyaj paketi 1 allık ve 4 adet fardan oluşuyor. Renkler yaz için uygun, kullanılabilir renkler. 


Farlar renklerini çok güzel veriyor. Ayrca birbirleriyle de çok uyumlu. İsteğe göre tek başına da uygulanabilir.


Buraya kadar herşey çok güzel. Sürümü rahat gayet pigmentli farlar bunlar. Fakat gelin görün ki kalıcılığından emin olarak, gözüm kapalı aldığım bu ürünün kalıcılığı çok kötü. Altına Artdeco far bazı kullandığın halde gözümden uçup gidiyor. Var mı böyle birşey? Oriflame veya Avon'dan aldığım, bundan çok daha uygun fiyatlı ürünler gün boyu hiç bozulmadan kalıyor ama bunlar yerinde durmuyor. Yanlış anlaşılmasın kesinlikle, Oriflame ve Avon'u kötü göstermek gibi bir niyetim yok. Üstelik danışmanlıklarını da yapıyorum. Demek istediğim 80-90 TL'ye satılan ürünlerden de her zaman istediğimiz performansı elde edemeyebiliyoruz. Neyse hadi farlar bir süre bizi idare etti diyelim. Allığa ne demeli?! Sürdüğümde yüzümde 1 saat bile kalmadı. Zaten fazla renk vermiyor ama insan kalıcılık bekliyor yinede. Anlayacağınız makyaj paleti benim için tam bir fiyasko oldu. Clinique'den bunu beklemezdim.


Gelelim göz kalemine. Rengi mürdüm. Yumuşak bir yapısı var ve akma vs yapmıyor. Bunu gözümün üstüne sürerek kullandım. Göz pınarıma yakın kısmında gün sonunda biraz uçma olmuştu ama o da farkedilmeyecek düzeydeydi. Geri kalan sürdüğüm gibi duruyordu zaten. 


Makyaj paletinin aksine bunu çok beğendim. Sürekli kullanırım diye düşünüyorum. 
Paketin diğer ürünlerini de kullandıkça post hazırlayacağım. 
Görüşürüz xoxo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder